10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 6036917

Traiva Komplet systém E-BOZP - ZÁKLAD Kód: 16933

Traiva Komplet systém E-BOZP - ZÁKLAD Kód: 16933

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Komplet systému E-BOZP   Základní Kompletní software vyvíjený společnosti Traiva více než 20 let řeší bezpečnost práce a požární ochranu pro firmy. Celý popis
1 924 Kč
Zboží od: Traiva s.r.o.
1 924 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
S novou kartou za

27.5.2024 na výdejním místě
27.5.2024 - 28.5.2024 na vaší adrese

Popis

Komplet systému E-BOZP   Základní Kompletní software vyvíjený společnosti Traiva více než 20 let řeší bezpečnost práce a požární ochranu pro firmy. Hlavními součástmi Systému E-BOZP jsou tři programy: DOKUMENTACE BOZP A PO  Základní Profesionálně zpracovaná povinná dokumentace obsahuje provozní bezpečnostní předpisy, školení, kontroly a legislativu s průběžnou aktualizací. Neobsahuje žádné dokumenty pro speciální činnosti (např. svařování, doprava, práce s nářadím, stroji apod.). Tyto dokumenty je možno jednoduše přikoupit za cenu 99 kč s DPH za dokument. Pro koho je Základní Dokumentace BOZP a PO? Základní Dokumentace BOZP a PO je vhodná pro firmy, které nemají žádné zvláštní činnosti nebo mají těchto činností velmi málo – pro malé firmy a živnostníky (administrativa, prodejny, úklidové služby, jiné jednostranně zaměřené služby apod.). Pro větší fimy s více činnostmi je cenově výhodnější Dokumentace BOZP a PO Standard obsahující kompletní škálu činností, strojů a zařízení. Ať Vaše podnikání stojí na pevných základech. Dokumentace BOZP a PO Traiva obsahuje profesionálně vypracované základní dokumenty pro bezpečnost práce a požární ochranu, které Vám pomůžou řídit a udržovat bezpečné pracoviště. Snadno vyhledatelné v jediné aplikaci. Dokumentace BOZP a PO je webová online aplikace, obsahující vypracované dokumenty, rizika, osnovy školení, provozní bezpečnostní předpisy, legislativa, přehledně uložené v elektronických šanonech. Na rozdíl od mnoha existujících příruček a programů BOZP a PO, je program Dokumentace BOZP a PO koncipován tak, že obsahuje vyhotovené dokumenty, předepsané zákony a vyhlášky. Je zapotřebí pouze některé části doplnit jmény a místními údaji podle pokynů vypsaných modrým písmem. Všechny ostatní úkoly jako školení, soustavná kontrola, prevence rizik apod. budou plněny pomocí návodu ve formě tabulek a předtištěných formulářů. Tento systém Vám umožní mnohem efektivnější práci, minimalizaci potřebného pracovního času a sníži riziko opomenutí některých úkolů v oblasti BOZP a PO. Obsahuje celou škálu vypracovaných vzorů dokumentů pro bezpečnost práce a požární ochranu, které jsou vyžadovány ve všech firmách a institucích bez rozdílu zaměření nebo činností  Provozní bezpečnostní předpisy, rizika, bezpečnostní pokyny a další dokumenty mají logickou strukturu a jsou soustředěny na základní otázky: „Co udělat pro bezpečnost?“ a „Jak to efektivně provést?“. V průběhu 20 let jsme věnovali desetitisíce hodin odborné práce a vysoce kvalifikovanými odborníky k vytvoření smysluplných vzorů Dokumentace BOZP a PO. Bez obvyklého balastu opsaných frází a bezduchých, často nesrozumitelných vět. Na rozdíl od jiných, je lze použít pro přímé a efektivní řízení BOZP a PO, školení, analýzy rizik, kontroly a další předepsané činnosti.   Webová aplikace Dokumentace BOZP poskytuje jedinečná hotová řešení  dokumentů v oblasti BOZP a PO podle aktuální platné legislativy. Narozdíl od jiných obsáhlých e-knih ve formě poradenství jsou dokumenty zpracovány jako předpřipravené řídíci dokumenty s důrazem na to co je potřeba udělat, jak to provést a kdo má nést zodpovědnost.  Provozní bezpečnostní předpisy z téměř všech odvětví jsou připraveny k aplikaci do praxe (ve formátu MS WORD. 

Díky vyhledávání dokumentů, podle klíčových slov je tento program jednoduchý a přehledný. Není nutná žádná složitá instalace systému. Stačí jen internetové připojení a dokumentace jsou připraveny k okamžitému použití.

Dokumenty BOZP jsou zpracovány tak, aby skutečně sloužily k prevenci vzniku pracovních úrazů a k ochraně bezpečnosti řídících pracovníků. 

V našem programu najdete všechny dokumenty pohromadě a vždy podle aktuálních znění. Provozní bezpečnostní předpisy, bezpečnostní pokyny, osnovy školení, předepsané záznamy o kontrolách, lékařských prohlídkách a mnohem více.

 

Organizer BOZP a PO Pomocí programu Organizer BOZP a PO Traiva lze efektivně řídit celou oblast BOZP a PO i ve firmách s mnoha závody a dislokovanými pracovišti. Obsahuje více než 500 předprogramovaných lhůt BOZP a PO s dokumenty.

Organizer BOZP a PO ve verzi PROFI je účinným nástrojem pro firmy a profesionály dodávající služby BOZP a PO, neboť umožňuje vedení lhůt pro neomezený počet firem a  rozdělení úkolů, jejich kontrolu na dálku Určení práv pro jednotlivé uživatele. Žádný termín tak nemůže zůstat zapomenutý. Termíny nařízené předpisy BOZP a PO jsou předprogramovány. Stačí si jen vybrat z tabulky lhůt a doplnit datum posledního provedení. Ke každé lhůtě navíc nabídne vypracovaný, vždy aktualní, potřebný dokument z naší profesionálně vypracované Online Dokumentace.

Co Organizer BOZP a PO umí? – automaticky sleduje lhůty kontrol, revizí, školení, zdravotních prohlídek a dalších termínů – upozornění na lhůtu obsahuje vyhotovené potřebné dokumenty ke lhůtě (presenční listiny, záznamy o kontrole, apod.) – ve verzi PROFI lze vést odděleně libovolný počet firem nebo provozů a tím se stává také vhodným nástrojem pro firmy dodávající služby BOZP – možnost vložení a sledování vlastních lhůt (např. schůzky, vlastní upomínky) – umožňuje práci libovolného počtu uživatelů s řízením a kontrolou administrátorem – umožňuje hlídání jakýchkoli jiných termínů a jejich kontrolu – efektivní řízení všech opakujících se úkolů – popisy úkolů, dokumenty z kontrol mohou být vloženy ke lhůtám a budou tak přehledně archivovány – upozornění na lhůty nebo klienta pomocí emailu,  při startu počítače – vždy aktuální dokumenty bozp a po – 3 stupně uživatelských oprávnění.

Pracovat s programem lze kdekoliv na světě, stačí Vám jen počítač a internetové připojení. Nemusíte se nic učit. Bublinová nápověda Vás dokonale navede bez čtení manuálu. Koupi programu nic neriskujete! Do 6 měsíců dnů od data koupě, můžete svou licenci zrušit a my Vám vrátíme celou částku – i bez udání důvodu. Vaše spokojenost je naším cílem!

Zkušenosti zákazníků:

Tomáš Kadlec, Plzeň Bezpečnostní a požární technik

Nedávno jsem u Vaší firmy zakoupil produkt Organizer od kterého jsem si sliboval zjednodušení mojí práce externího bezpečnostního a požárního technika. A skutečně jsem se nemýlil. Byla to vynikající volba a s produktem jsem nadmíru spokojen. Při mých návštěvách firem bylo pro mne obrovskou zátěží neustále sledovat ve všech mých 40 svěřených firmách různé termíny školení, kontrol, revizí atd. S Vaším Organizerem je to o mnoho snažší a mohu se plně věnovat spíše kontrolní činnosti provozů, vytváření lepší interní dokumentace a školící činnosti.  Již nemám neustálou obavu, že někde něco propadá. Ukládám si tam i mimopracovní povinnosti soukromého charakteru, takže mi odpadá i starost o sledování těchto soukromých povinností. Tento program jsem začal doporučovat všem svým kolegům z oboru a to i revizním technikům. Ještě jednou mnohokrát děkuji a přeji celému Vašemu kolektivu hodně úspěchů ve Vaší záslužné činnosti o rozvoj bezpečnosti práce a požární ochrany. 

Čtvrtletní aktualizace na jeden rok zdarma.  Program je online, platíte za přístup včetně aktualizací. Kompletní popis, včetně ukázek a infografiky naleznete zde. Zde můžete program zaregistrovat ve zkušební verzi.  Po zaplacení objednávky Vám pošleme licenční klíč plné verze. 

Často kladené otázky: Jaké parametry by měl mít počítač pro bezproblémový chod programů? Naše programy fungují na jakémkoli počítači nezávisle na operačním systému i výbavě i na mobilním telefonu typu Android nebo Windows Mobile. Jak často probíhá aktualizace? Aktualizace předpisů i dokumentů probíhá stále tak, aby předpisy i dokumenty byly aktuální v každém okamžiku. Změny jsou barevně odlišeny podle data změny. Nové a aktualizované předpisy a dokumenty jsou označeny hvězdičkou, je u nich uvedeno datum vydání a verze dokumentu. Čtvrtletně je vydáván přehled předpisů s nastávající účinností, komentáře ke změnám, upozornění na to, co je podle nových předpisů nutné provést a seznam aktualizovaných a nových dokumentů. Zaplatil(a) jsem a přesto se nemůžu do online Dokumentace přihlásit. V čem je problém? Bankovní převod trvá obvykle 2–3 pracovní dny. Po přijetí platby je Váš účet automaticky aktivován. Pokud potřebujete Dokumentaci využít ihned, zašlete nám potvrzení o platbě a my Vám obratem zašleme dočasné přístupové údaje. 
Kolik uživatelů může programy v rámci licence používat? V rámci licence může program používat 5 uživatelů bez nutnosti zaplatit navíc.. Snažíme se o to, aby naše licenční podmínky byly pro uživatele co nejpřívětivější. Za rozumnou cenu získává zákazník všechny plně vypracované dokumenty vyžadované legislativou a kontrolními orgány, které snadno doplní podle přiloženého návodu. Návod zároveň osvětluje jakým způsobem péči bezpečnost a požární ochranu provádět. Je tak i významným příspěvkem ke zvyšování bezpečnosti a snižováni rizik. Mimo to jsou obsahem plná, aktualizovaná znění zákonů a vyhlášek. Systémové požadavky:  internetové připojení, internetový prohlížeč.