ZAG 196 parfémovaná voda 50 ml v krabičce
Popis
Inspirován: Hugo Boss Boss No.6. Naše parfémy se vyrábějí ze stejných ingrediencí a stejným postupem jako originální parfémy známých značek.
Obsah: 50 ml
Hlava – citrusové plody, dráždivé jablko, sladká skořice, begamot
Srdce – geranium, hřebíček, mechové tóny
Základ – cedr, santalové dřevo, vetiver, olivové dřevo
Charakter – citrusová, svěží
Trvanlivost jeho vůně je zaručena přítomností min. 18% parfémovaného oleje.
O značce:
Hugo Boss je značka módy a stejně tak životního stylu. Dokonalá, energická a stylová – tři slova, které ji vystihují. Němec Hugo Ferdinand Boss založil svou společnost Hugo Boss, v roce 1923 v Metzingenu, v Německu a jelikož v této době vládla 1. světová válka, orientoval se především na návrhy a výrobu vojenských uniforem pro vojáky. V roce 1931 se stal členem nacistické strany. Po skončení 2. světové války se značka začala vytrácet z povědomí lidí a postupem času se na ni úplně zapomnělo.
O parfému:
Citrusové plody, dráždivé jablko, švestka, pelargónie a bergamotka – to jsou vůně hlavy. Růžový karafiát, mahagon a sladká skořice – jsou vůněmi srdce. Cedrové a santálové dřevo, vanilka, vetiver a olivové dřevo – tvoří základ. Je tady řeč o Hugo Boss No.6, vůni pro opravdového muže. vůni, která nikdy nezestárne a vždy bude symbolem výjimečnosti.
Hugo Boss je nejznámějším tvůrcem pánských parfémů, mnoho mužů (a žen rovněž) se domnívá, že parfémy Hugo Bosse dominují a převyšují ostatní firmy ze světa parfémů. Ať už s tímto tvrzením souhlasíte nebo ne, pravdou je, že No.6 se již dlouhá léta pohybuje na čelních pozicích mezi nejprodávanějšími parfémy.
Stylový, odvážný, ostrý a ohromně osvěžující. Další a další přídavná jména charakterizující tuto vůni by šlo sypat z rukávu do nekonečna. Parfém Hugo Boss No. 6 není příliš intenzivní, ale zároveň není příliš mdlý. Trvalost a přirozenost jsou základními vlastnosti. Svěží a ostré tóny v teplém základě se budou náramně hodit v každé chvíli a budou držet společnost každému muži. Ideál sám od sebe. Výrazně mužská vůně se stala novým vzorem pro úspěch.